BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
There was an error in this gadget

Thursday, January 12, 2012

Let's Hold On To Each Other Above Everything Else

I have someone who makes me laugh even though I feel bad
I have someone who makes me feel loved when I feel alone
I have someone who tells me I am beautiful when I don't feel like one at all
I have someone who gives me reassurance when everything's a doubt
I have someone who's willing to sacrifice everything for my wants and needs
I have someone who's an epitome of fun and laughter for my most horrible days
I have someone whose comfort takes my mind to scenes of beautiful mornings with him in my arms
I have someone whose overflowing care never cease to secure me
I have someone who simply loves me whole heartedly and honestly
And I'm glad to have you...

Tuesday, December 27, 2011

OMBAK RINDU~

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku


Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

rasa ini~~

Perlukah simpan rasa itu sedangkan aku tahu di mana kedudukan ku??

Perlukah aku kuatkan diriku supaya aku tabah lalui semua ini??

Perlukah aku mengejar sesuatu yang aku tahu ia bukan milikku??

Perlukah aku bertahan untuk mendapat sesuatu yang aku inginkan??

Perlukah aku menerima segala ketentuan di dalam kehidupanku??

Perlukah aku gigih berusaha untuk mendapatkannya supaya aku mampu tersenyum seperti dulu??

Kuatkanlah diriku untuk melalui liku dan ranjau dalam kehidupan...

rasa itu telah mati bila maruah seolah2 dipijak2..dihina dan dicaci...diluka dan terus diluka...

Wednesday, December 21, 2011

BILA DIRI INI DIKHIANATI~~

bila cinta dikhianati..
rasa marah itu wajar..
tapi kenapa rasa itu tiada..
kenapa rasa sayang masih tebal..
kenapa masih rindukan dia..
kenapa dia saja yang terbayang..
bodohkah aku..
kenapa tiada rasa benci..
kenapa...



bila hati dikuasai cinta
segalanya pasti rela
walau dikhianati cinta 
bkn halangan utk trs mencinta
dikhianati cinta insan tercinta
cinta yg memungkinkan segalanya



bila aku kata aku cinta...
aku tidak berdusta..
bila aku kata aku rindu..
itulah sebenarnya yang berlaku..
bila kau pergi dariku..
segenap hatiku mati..
aku terluka diantara kau dan dia..
mengapa kau tegar melukaiku setelah kau
ajarkan aku erti bahagia..
kini kau pergi membuat aku mengerti perasaan kecewa...
kecewa itu pasti ada bila kita gagal dalam bercinta...






- SeCeBiS SeNyUmAnMu iNgIn kU jAdIkAn hIaSaN 

DiTaMaN HaTiKu -

- HaTiMu iNgIn kU mIlIkI AgAr hAtIkU TiDaK LaGi

 sUnYi dAn sEpI -

Sunday, July 10, 2011

..............

JIWA KACAU!!

Thursday, May 12, 2011

makkk!!


MOM!! GET WELL SOON!!

R.I.N.D.U.


hanya mampu madah betapa sedeyh na hati tok...urmm....mampukah kmk bertahan dalam keadaan kita 2 macam tok?? kmk sik sekuat ktk sayang...sik sekuat ktk nak harungi semua tok sorg2.. bila semua nya akan berakhir?bila semua tok bleh jadi seperti sediakala.??? 

Sayang, kita macam semakin hari jarak antara kita semakin jauh!!  Maaf, mek sik bermaksud mok menjadi yang utama utk ktk. Keluarga ktk lah yang paling penting. Jujur, mek hanya mok tauk smada ktk masih rindu ngn kmk ka x. Sesekali mek cuba nak sms ktk,  nyk kabar ktk atau apa. tapi kekecewaan y kmk dapat...kenak mst mcm tok?? perlukah kamek mengharap yg? sekiranya mek tok  cukup mengganggu dalam kehidupan ktk, jangan berik harapan lagik ngn kmk syg..



Sayang, keadaan nang bena2 dah berubah o?.kinek tok pertemuan kita pat itong k jarik... yapun sik pernah lamak. sehinggakan dalam fikiran mek kadang-kadang pertemuan pertemuan ya seperti mengingatkan kamek bahawa sik lamak gik kita berpisah gik, berjauhan lagik, dan rindu lagik. Sakit tapi mek harus juak kuat...!tapi sampe bila??
Di pertemuan terakhir kita, mek sik pernah lepas memandang wajah ktk yang bena2 mek rindu. Pelukan mek adalah ungkapan perasaan kmk yang sebenarnya sik maok jauh dari ktk. Dan kita sik pernah maok benda tok terjadi..kan sayang??…mek sedar ada sesuatu yang menghalang kita kinek tok. Sesuatu yang molah kita berasa supaya kita dapat menjalani kehidupan masing2 dengan indah dan lebih sempurna, sekaligus membuat kita semakin jauh sik terhingga. tapi kmk ttp kuatkan hati lalui semua sbb knek tok mek nangga ktk gik mampu tersenyum walaupun ktk jak tauk camni asa ktk... Dan nak ya lah lebih penting buat mek...