BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 21, 2011

BILA DIRI INI DIKHIANATI~~

bila cinta dikhianati..
rasa marah itu wajar..
tapi kenapa rasa itu tiada..
kenapa rasa sayang masih tebal..
kenapa masih rindukan dia..
kenapa dia saja yang terbayang..
bodohkah aku..
kenapa tiada rasa benci..
kenapa...



bila hati dikuasai cinta
segalanya pasti rela
walau dikhianati cinta 
bkn halangan utk trs mencinta
dikhianati cinta insan tercinta
cinta yg memungkinkan segalanya



bila aku kata aku cinta...
aku tidak berdusta..
bila aku kata aku rindu..
itulah sebenarnya yang berlaku..
bila kau pergi dariku..
segenap hatiku mati..
aku terluka diantara kau dan dia..
mengapa kau tegar melukaiku setelah kau
ajarkan aku erti bahagia..
kini kau pergi membuat aku mengerti perasaan kecewa...
kecewa itu pasti ada bila kita gagal dalam bercinta...






- SeCeBiS SeNyUmAnMu iNgIn kU jAdIkAn hIaSaN 

DiTaMaN HaTiKu -

- HaTiMu iNgIn kU mIlIkI AgAr hAtIkU TiDaK LaGi

 sUnYi dAn sEpI -

0 comments: