BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 1, 2010

MY LIFE my gurl MY SUNSHINE~~~

kadang2, terfikir juak..perlu ada org y penting dalam hidup kita..sebagai SEMANGAT tek konok..hahahaha...but 4 me,dats true...org nak pk apa, lantak daknya la cya.... So,dbah ya sumber inspirasi aku utk aku truskan hidup tok, pemberik smgt ngn aku time aku rasa DOWN gilak2....



1st of all,tok la LIFE aku...i luv u both mom n dad....even macam2 masalah dlm family,MAK n BAPAk aku tangani suma dengan RILEKs & CoOL... macam bapak aku salu pesan,apa2 masalah adu dengan YANG MAHA ESA...jangan adu ngn POLIS indah..sekda POLIS dapat nyelesai masalah tkrg...hahahahahaha..tapi jgn carik ALLAH time susah jak...so,renung2~~~~


diz is my GURL..NUR SYUHADA IZZATI nama diberi....mama misy u.... tok la MADU tok la RACUN...
hope u'll be fine without mama k...



u know me..n i know u...tok hmm..nak padah apa ho...tok org KUAT dalam idup aku..chewaahh...susah senang,suka duka,suma drasa sama2...tanx dear...chill~~~~ok,bah3...nak g keja lok....bye...chalow~~~



3 comments:

missAtiey said...

ngadu ngn polis...ekeke..kim slm ngn parent ko u.
slm sium2 ngn ur gurl nok kiut ya.kubit2 pP nya nok tembam ya lok..hehe..
ehem2...Oh my gucci !! aacakCanOwangYaLook. hehe
kim slm ngn owg koat ko ya..a.k.a menteri kewangan ko time g KL riya...hihi.

ayu bebeh said...

wahhhh....aacaakkcankamek hoo???hahahaahaha....p nektok sm2 membesar dah nya macam PEYJAL khauu..haahahaha...hikhikhik...menteri kewangan ho??hahahaha..yalah...ku gik bruk nak try2 mlah blog tok pok...hohoho..lak,mun da pa2,i mntk advise ngn u wahai cik penasihat k..hahahaha

missAtiey said...

hahaha..membesar lah kiut ooo..haha..boleh jak! reg nuffnang lok nun.hehe..